Pozdravljeni na spletni strani Založbe Iskanja

Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.iskanja.si upravlja podjetje ISKANJA Podjetje za založništvo, trgovino in storitve d.o.o. Ljubljana, Merčnikova ulica 9, 1000 Ljubljana v nadaljnjem besedilu upravljavec (več informacij v zavihku O nas). Naročilo zavezuje upravljavca spletne strani in kupca ter ima značaj pogodbe. Naročilo se skupaj z računom v tiskani in elektronski obliki hrani v našem arhivu na sedežu podjetja ISKANJA Podjetje za založništvo, trgovino in storitve d.o.o. Ljubljana, Merčnikova ulica 9, 1000 Ljubljana. Kopijo naročila in računa kupcu na njegovo zahtevo lahko tudi posredujemo v tiskani obliki ali preko spletne pošte. Kupec ima preko spleta v vsakem trenutku vpogled v vsa svoja naročila na strani Moj račun v zavihku Nakupi, kjer naročilo lahko tudi ponovno natisne. Za vpogled v svoja naročila se mora kupec prijaviti na spletni strani s svojim uporabniškim imenom in geslom. Pogodba/naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Izdelke je možno naročati samo na ozemlje Republike Slovenije.

Registracija

Za nakup preko spletne trgovine se kupec lahko registrira. Registracija poteka drugače za posameznike in podjetja. Na strani Registracija  s klikom na ustrezen gumb izberete način registracije. Nakup lahko poteka tudi brez registracije.

 

Postopek registracije

V obrazec vnesite svoje podatke. Uporabniško ime mora biti enako vašemu naslovu spletne pošte. Geslo mora biti dolgo vsaj 5 znakov in ne sme vsebovati šumnikov. Vnesti morate vse podatke, ki so označeni z zvezdico (*). Na koncu prepišete kodo iz slike in kliknete na gumb Registracija. Z registracijo v sistem spletne trgovine www.iskanja.si uporabnik potrjuje, da je seznanjen s pogoji poslovanja in potrjuje resničnost vnesenih podatkov. Postopek registracije lahko izpeljete tudi med samim postopkom nakupa.

 

Kaj pridobim z registracijo?

Kot registriran uporabnik imate vedno dostop do zgodovine svojih nakupov. 

 

Naročanje

Med obiskom spletne trgovine na straneh z izdelki lahko določite količino z vpisom v polje količina in dodate artikel v košarico s klikom na gumb V košarico. Če si premislite, lahko izdelke kadarkoli iz košarice tudi brišete ali spremenite količino v zavihku Košarica. Število in vrednost izdelkov v košarici sta v vsakem trenutku vidna v zgornjem desnem delu zaslona. Ko ste končali z naročilom, kliknete na gumb K blagajni in nadaljujete s koraki potrditve naročila. Izdelke lahko naročite tudi preko elektronske pošte: iskanja@siol.net ali po telefonu: 01 425 51 57.

 

Potrditev naročila

Po kliku na gumb K blagajni dobite v vpogled svoj nakup. Če se z nakupom strinjate, kliknete na gumb Nadaljuj s plačilom. Drugače lahko tu košarico še zadnjič uredite (brišete vrstice ali spreminjate količine izdelkov v košarici). Po končanih spremembah kliknete gumb Shrani in nadaljujete s potrjevanjem (klik na gumb Nadaljuj s plačilom). Košarico lahko izpraznete s klikom na gumb Izprazni košarico ali si jo natisnete s klikom na gumb Natisni. Če ste v sistem že prijavljeni s svojim uporabniškim imenom, lahko spremenite naslov za pošiljanje, drugače pa se morate prijaviti v sistem z vašim uporabniškim imenom in geslom. Če še niste registrirani kot uporabnik spletne trgovine Iskanja, lahko tu opravite tudi registracijo. Po prijavi lahko spremenite naslov za dostavo. Izberite še način plačila in s klikom na gumb Dokončaj zaključite nakup. V nekaj minutah boste na svoj naslov e-pošte prejeli vsebino vašega naročila. Če v nekaj urah sporočila ne prejmete, nam to sporočite na e-pošto: iskanja@siol.net. S klikom na gumb Dokončaj potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno plačilnih pogojev in ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

 

Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete takoj po potrditvi naročila s klikom na gumb Prekliči nakup. To lahko storite tudi kasneje v pregledu naročil na strani Moj račun vse do trenutka, ko je naročilo označeno kot poslano. Če je naročilo že odposlano, lahko odstopite od nakupa po postopku, opisanem v poglavju Odstop od pogodbe in vračilo blaga.

 

Moj račun

Moj račun je stran, kjer so zbrani vaši podatki. Tu imate možnost spremembe svojih podatkov, zamenjave gesla, pregleda dosedanjih nakupov, pregleda statusa nakupov.

Način plačila

Ob nakupu vam omogočamo dva načina plačil:

1. Plačilo z gotovino po povzetju. V tem primeru vam bo Pošta Slovenije dodatno zaračunala stroške izvedbe plačila.

2. Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR račun Iskanja d.o.o. Ljubljana. V tem primeru vam bomo po prejetem plačilu naročeno poslali s priporočeno pošiljko.

 

Cene

Vse cene izdelkov so izražene v evrih (€), in vsebujejo DDV ter veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave ter pravico do napake pri objavi cen. V primeru napake pri objavi cen ali spremembi med obdelavo naročila bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in mu hkrati ponudili rešitev, ki bo nudila obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (Kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka in jih ni mogoče dobaviti v normalnem roku.

Dostava

Naročila bodo odposlana najkasneje v 5 delovnih dneh. V primeru daljših dobavnih rokov vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost spremembe naročila. 

Poštnina

Pri plačilu po povzetju:

  • - pošiljka do 0,25 kg bruto – 2,80 €
    - pošiljka nad 0,25 kg bruto – 3,80 €
    Pošta Slovenije vam ob dostavi za posredovanje plačila do 27,50 € zaračuna 1,62 € provizije, za plačila nad 27,50 € pa 5,88 % od zneska.

  • Poštnina za blago, plačano po predračunu, se obračunava po aktualnih tarifah za priporočene pošiljke Pošte Slovenije.

Način dostave

Dostava se vrši s pošiljanjem naročenih izdelkov po pošti (Pošta Slovenije). Osebni prevzem naročenih izdelkov je možen samo po predhodnem dogovoru!

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu mora vsebovati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Za obvestilo o odstopu se šteje obvestilo, poslano po elektronski pošti: na  iskanja@siol.net ali po pošti na naslov prodajalca.
Odstopni rok iz prejšnjega odstavka začne teči z dnem, ko:

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

2. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

3. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

4. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

 

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih knjig zmanjka na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem  odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili po elektronski pošti oz. po telefonu.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če je blago poškodovano, napačno, dobavljeno v napačni količini in barvi ali drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v osmih dneh od nakupa. V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne na stroške prodajalca, vendar le po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem. Sicer pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pritožbe in reklamacije sprejemamo po e-pošti: iskanja@siol.net, po pošti in na telefon: (01) 425 51 57. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

  

Izključitev odgovornosti

Za morebitne posledice, ki jih lahko povzroči nedelovanje spletnih strani elektronskega trgovanja, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno poslovno škodo, upravljavec ne odgovarja. Upravljavec ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse, ki bi se obiskovalcem prenesli s to stranjo. Zato svetujemo, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno zavarujejo pred prenosom informacij s te spletne strani. Ker so naši izdelki večinoma unikatni in niso standardizirani, so objavljene slike lahko le simbolične in izdelek, ki ga boste prejeli lahko do neke mere odstopa od slike na naši spletni strani. Vse informacije o izdelkih, objavljene na teh spletnih straneh, so zgolj informativnega značaja. Upravljavec ne prevzema nobene odgovornosti za točnost, pravilnost in uporabo informacij z naše spletne strani. Upravljavec ne prevzema nobene odgovornosti za posledice uporabe izdelkov ali informacij s teh spletnih strani.

 

Varstvo podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naših spletnih strani zelo pomembna. Vsi osebni podatki, ki so pridobljeni s to stranjo, so namenjeni izključno za interno uporabo. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega soglasja. Če prejemate predstavitveno gradivo in vas to moti, vas prosimo, da nas o tem obvestite na naslov e-pošte iskanja@siol.net. Upravitelj si pridržuje pravico do vzpostavitve poslovnega kontakta za reševanje morebitnih nejasnosti pri preverjanju podatkov ali naročila, oziroma za reševanje morebitnih nesoglasij. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Varnost nakupa

Upravitelj teh spletnih strani uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

E-novice

Svoje stranke tekoče obveščamo o novostih v ponudbi naše spletne trgovine preko e-pošte. Pošiljamo jih vsem registriranim uporabnikom, ki ob registraciji ali v urejanju podatkov ne označijo posebej, da teh sporočil ne želijo prejemati.

 

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec bosta spore reševala sporazumno. V kolikor medsebojnega sporazuma ni mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.iskanja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.